Kalandjaim a tűvel...

Kalandjaim a tűvel...

2012. április 18., szerda

Kék...Blue

Ezt a párnát Napocska nagy lányának készítettem ajándékba...

I made this pillow for Napocska's daughter as a present. ..


...és mivel én is szeretem a kék színt, no meg a kockásat, magamnak is készítettem egyet, nagyobb méretben...:o)

...but because I like blue, I made one for myself, too...:o)

  
Ezt a kék párnát pedig Amandától kaptam ajándékba a nyuszis szívvel és finom teával együtt!  

I got this blue pillow and a heart  from Amanda!


Nagyon szépen köszönöm!

Thank you very much!

13 megjegyzés:

  1. Igazi country hangulatot sugároznak a kék foltvarrós párnák! Nagyon jól néznek ki! Ilyenkor mindig elkap az ihlet, hogy varrjak! :))

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a kockás dolgokat! Nekem nagyon bejön ;-)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem a kék-kockás pecsvörkös takarókat/párnákat. Nagyon otthonos hangulata lesz tőle a lakásnak!

    VálaszTörlés
  4. Fróni: Mindig akkor kell varrni, amikor van ihlet!!! :o) Már csak idő kellene hozzá...gondolom :o)

    Tarka Barka: Köszönöm! Örülök, hogy neked is tetszik!!! :o)♥

    Leki: Köszönöm neked is!!!

    Zsuzsa: Szerintem is otthonos lesz tőle a lakás! Még tervezem, hogy varrok ilyet, mert maradt még anyag...illetve ing :o)

    VálaszTörlés
  5. De jó is annak, aki szeret, s akit szeretnek! :))

    VálaszTörlés
  6. nálam is elkelne egy-két párna... :P nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  7. Timikém sok-sok szeretettel!
    Szuperek a kockás párnák!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szep lett a parna es gyonyorueket kaptal.:)

    VálaszTörlés
  9. Hajni: Szívesen készítek neked is! :o)

    Amanda, Bernadett: Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon nagy "kék mániás" vagyok. :))))) Ezek nagyon bejönnek.

    VálaszTörlés
  11. Töpszlívi: :o))) Örülök, hogy találunk közös pontot :o)))! A KÉK!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...